Atšķirības starp "508516" versijām

No Barikadopēdija
16. rindiņa: 16. rindiņa:
 
{{About domain|Vides aizsardzība}}
 
{{About domain|Vides aizsardzība}}
 
{{About organization|Latvijas Valsts universitātes Jaunatnes ekoloģiskais centrs}}
 
{{About organization|Latvijas Valsts universitātes Jaunatnes ekoloģiskais centrs}}
 +
{{About event|E1988021600}}
 
{{About year|1988}}
 
{{About year|1988}}
 
Atsaucoties uz «PJ» 2. februāra numurā publicēto paziņojumu «Apspriedīs metro projektu», Universitātes jaunatnes ekoloģiskajā centrā atskanēja 48 telefona zvani. Tikai trīs zvanītāji bija pārliecināti par metro nepieciešamību, turpretī 45 pilsoņi izteica bažas par metro celtniecības iespējamām sekām Rīgā. Savu viedokli izteica arhitekti, celtnieki, būvinženieri un inženieri, ekonomisti, juristi, rakstnieki, pasniedzēji, strādnieki, pensionāri, studenti, to vidū — 22 speciālisti, no tiem - 8 vadoši darbinieki.
 
Atsaucoties uz «PJ» 2. februāra numurā publicēto paziņojumu «Apspriedīs metro projektu», Universitātes jaunatnes ekoloģiskajā centrā atskanēja 48 telefona zvani. Tikai trīs zvanītāji bija pārliecināti par metro nepieciešamību, turpretī 45 pilsoņi izteica bažas par metro celtniecības iespējamām sekām Rīgā. Savu viedokli izteica arhitekti, celtnieki, būvinženieri un inženieri, ekonomisti, juristi, rakstnieki, pasniedzēji, strādnieki, pensionāri, studenti, to vidū — 22 speciālisti, no tiem - 8 vadoši darbinieki.

Versija, kas saglabāta 2012. gada 6. maijs, plkst. 14.19

LVU jaunatnes ekoloģiskajā centrā

Atsaucoties uz «PJ» 2. februāra numurā publicēto paziņojumu «Apspriedīs metro projektu», Universitātes jaunatnes ekoloģiskajā centrā atskanēja 48 telefona zvani. Tikai trīs zvanītāji bija pārliecināti par metro nepieciešamību, turpretī 45 pilsoņi izteica bažas par metro celtniecības iespējamām sekām Rīgā. Savu viedokli izteica arhitekti, celtnieki, būvinženieri un inženieri, ekonomisti, juristi, rakstnieki, pasniedzēji, strādnieki, pensionāri, studenti, to vidū — 22 speciālisti, no tiem - 8 vadoši darbinieki.

Izteikto viedokļu galvenais saturs: vai metro ir XXI gadsimta transportlīdzeklis? Vai metro celtniecība atrisinās transporta problēmas Rīgā un nesaasinās sociālās problēmas? Vai esošais metro projekts ir izdevīgs, ja tas neaptver visus Rīgas lielākos dzīvojamo namu masīvus? Par cik procentiem pieaugs reālā būvdarbu izmaksa, kura jāsedz no mūsu organizāciju līdzekļiem? Vai, projektējot Rīgas metro, ir izdarīta ekoloģiskā ekspertīze?

Šos un citus jautājumus, kas saistīti ar Rīgas metro projekta realizācijas problēmām, jūs varēsit noskaidrot 16. februārī LVU Lielajā aulā jaunatnes ekoloģiskā centra rīkotajā sociāli zinātniskajā konferencē.

S. POCE