Ieiet

Partneri Komanda Par mums Kontakti Ziedojumi
 
janvāris februāris marts aprīlis maijs jūnijs jūlijs augusts septembris oktobris novembris decembris
Helsinki-86
VAK
LNNK
LTF
PSRS tautas deputāti
LR Augstākās Padomes deputāti

Izmaiņas

No Barikadopēdija

730706

Pievienoti 17 baitu, 2020. gada 7. novembris, plkst. 21.40
m
nav labojuma kopsavilkuma
{{Written by|Ilze Aizsilniece}}
{{Written by|Andris Legeckis}}
Vērtējot pašreizējo situāciju komjaunatnē. Jāapzinās , jāapzinās fakts, ka VĻKJS savā būtībā nav sabiedriski politiska organizācija — brīvprātīga domubiedru apvienība, bet gan līdz šim eksistējošā uz PSKP patiesības monopolu balstītā, totalitārā varas mehānisma organiska sastāvdaļa. Komjaunatnes uzdevums lr ir bijis manipulēt ar jaunatni šis antihumānās sistēmas ietvaros.
Komjaunatnei lr ir monopols valsts jaunatnes politikas (lai kāda tā būtu) realizēšanā, t. L lii. , tai pieder noteiktas struktūras ar šādiem uzdevumiem:
Jaunatnes jaunatnes preses izdošana,
— jaunatnes ārzemju tūrisma organizēšana («Sputņiks» vu. c).
— skolēnu un studentu darba organizēšana. ,
— jaunatnes sacensību organizēšana («Zelta ripa» vu. c.). ,
ar kuru palīdzību tā faktiski velc veic noteiktas valstiskas funkcijas.
Ņemot vērā LPSR Konstitūcijas 6.. 7. un 49. panta Jauno jauno redakciju. SI , šī situācija faktiski ir antlkonstltucionālaantikonstitucionāla.
Komjaunatnes rīcībā ir prāvs īpašums un līdzeklilīdzekļi, ko Izmantot izmantot tai nav morālu tiesību. Jo , jo to avots Ir ir nevis komjauniešu biedru naudas un legālā saimnieciskā darbība, bet gan valsts dotācijas.
Līdz šim vienīgajā Jaunatnes jaunatnes organizācijā — komjaunatnē — atrodas cilvēki ar atšķirīgiem, pat diametrāli pretējiem uzskatiem, tāpēc tās pastāvēšana tagadējā masveidlbā masveidībā un monolltumā monolītumā ir nereāla. Notiek Jaunu Jaunatnes jaunu jaunatnes organizāciju veidošanās paralēli komjaunatnei, gan ari arī tās letvarosietvaros.
Komjaunatnei sašķeļoties, grupējumi, kas balstās uz dažādām platformām, centīsies kļūt par bijušās komjaunatnes juridiskajiem mantiniekiem, tādējādi nodrošinot savu monopolu daudzās ar Jaunatni jaunatni saistītās dzīves Jomāsjomās. Tas draud ar nopietniem konfliktiem šo grupējumu starpā, turklāt var pieļaut lespējuiespēju, ka tieši komjaunatnes dogmatiskā daļa (kā vairāk ieinteresētā) pārmantos visas KOtnjaunauics yi inlēģl-Jaskomjaunatnes privilēģijas.
Tāpat var rasties konflikti bridibrīdī, kad Jaunizveidotas jaunizveidotās jaunatnes organizācijas pretendēs uz dalu daļu no komjaunatnes īpašuma, uz kuru tām būs pilnīgas tiesības.
Tieši tas, ka valsts politiskā sistēma plejauj pieļauj tādu situāciju, kurā Jaunatnes jaunatnes politikas realizēšanai paredzētās struktūras un līdzekli līdzekļi var nonākt kādas vienas sabiedriski politiskas organizācijas kontrolē, Ir ir pamatā daudzām neatrisināmām problēmām un objektīvi kavē demokrātiskas, plurālistiskas sabiedrības veidošanos.
Apkopojot visu iepriekš teikto, mēs uzskatām, ka turpmākajai rīcībai Jābalstās jābalstās uz šādiem principiem.
1. Kamēr komjaunatne velc veic valsts funkcijas un kontrolē attiecīgās struktūras, komjaunatnes turpmākā attīstībā Ir ir ieinteresēta ne tikai komjaunatne pati, bet gan visa sabiedrība.
2. Svarīgs ir Jautājums jautājums nevis par Latvijas LKJS atdallšanos ĻKJS atdalīšanos no VĻKJS (tādējādi saglabājot pašreizējo sistēmu autonomā variantā), bet gan par totalitārās sistēmas elementu likvidēšanu (valsts funkciju nodošana valsts orgāniem, vienādu apstākļu nodrošināšana visām Jaunatnes jaunatnes organizācijām vu. c).
3. Latvijas LKJS 24. kongresam Jāpieņem jāpieņem lēmums par to, ka VLKJS VĻKJS darbība tās pašreizējā veidā LPSR teritorijā tiek pārtraukta, tai piederošās struktūras (prese, tūrisma organizācijas v. c.) un manta tiek nodotas Ministru Padomes pagaidu pārvaldījumā.
4. Tikai Sinl šinī situācijā var normāli notikt Jaunu Jaunatnes jaunu jaunatnes organizāciju velaošanās veidošanās un brīva bijušo komjaunatnes biedru Izšķiršanās izšķiršanās par piederību pie kādas no Jaunatnes jaunatnes organizācijām.
5. Jaunizveidotās organizācijas (ari arī VĻKJS) kļūst legālas pēc to reģistrēšanas Augstākās Padomes (Ministru Padomes) noteiktajā kārtībā. Neviena no Jaunajām jaunajām organizācijām automātiski nemanto bijušos komjaunatnes Īpašumus īpašumus un struktūras. Tie var tikt nodoti šo organizāciju rīcībā Ūkai tikai AP (MP) noteiktajā kārtībā. (Tā, piemēram. , AP (MP) komisija lemj par preses, tūrisma, firmu vu. c. valstisku struktūru turpmāko likteni, vietējās padomes piešķir bijušās komjaunatnes telpas un līdzekļus visām pilsētas (rajona) organizācijām, komjaunatnes saimnieciskās organizācijas kļūst patstāvīgas utt.).
6. Lēmuma pieņemšanas gadījumā komjaunatnes organizācijas procesa nodrošināšanai republikas AP Jāizveido jāizveido komisija un Jāpieņem jāpieņem attiecīgie lēmumi.
no RPI Alnis Bāliņ* Bāliņš
no LVU Ilmārs Ziedonis
no RMI Ilze Alzsllnlece Aizsilniece
no Maskavas raj. XX KK Andris Legeckls Legeckis
P. S. Visus, kas uzskata sevi par domubiedriem un vēlas sadarboties, lūdzam zvanīt pa tālruni 214135 vai 203372.
</P>
© 2012 Barikadopēdijas fonds. Idejas un nosaukuma autors - Andrejs Cīrulis. Citēšanas gadījumos atsauce uz Barikadopēdiju ir obligāta.
Publicēto materiālu autortiesības pieder to autoriem.