Ieiet

Partneri Komanda Par mums Kontakti Ziedojumi
 
janvāris februāris marts aprīlis maijs jūnijs jūlijs augusts septembris oktobris novembris decembris
Helsinki-86
VAK
LNNK
LTF
PSRS tautas deputāti
LR Augstākās Padomes deputāti

Izmaiņas

No Barikadopēdija

280278

Pievienoti 46 baiti, 2012. gada 5. aprīlis, plkst. 21.01
nav labojuma kopsavilkuma
Lūk, dažas no vēstulēm, ko esam saņēmuši:
 
 
<p style="text-align: center; ">***</p>
 
Lasot publikācijas un skatoties TV pārraides, ir noskaidrojies, ka Rīgas nākotne bez metro it kā nav iespējama lielā iedzīvotāju skaita dēļ. Bet kāpēc tik mazai republikai kā Latvija ir vajadzīga tik liela galvaspilsēta ar tik milzīgu iedzīvotāju skaitu, ja jau šobrīd normāla apgāde ar pārtiku ir problemātiska? Kāpēc mēs tik ļoti lepojamies ar rūpniecības uzņēmumu koncentrāciju republikas galvaspilsētā, ja mums trūkst pašmāju darbaspēka, ja saražotā produkcija ne vienmēr ir tādas kvalitātes, kā nākas? Kur ņemsim metro celtniekus, ja gadu gadiem ir pietrūcis strādnieku celtniecībā? Varbūt tomēr labāk neraksimies pazemē, sakārtosim virszemes transportu, ielas, tiltus? Iekārtosim sporta zāles, lai uz nodarbībām nevajadzētu braukt no viena pilsētas gala uz otru, tad arī iedzīvotāji kļūs sportiskāki un necentīsies pāris pieturu braukt ar sabiedrisko transportu. Vai tad tiešām Rīgas saimniekiem katrā ziņā jācenšas kļūt slaveniem tieši ar metro?
<p style="text-align: right;">Ar cieņu '''— I. Ādams'''</p><p style="text-align: center;">***</p>
<br/>Esam satikušas cilvēkus, kuri atceras, kā likti pamati dažai labai celtnei, kādas slavenas personas piedalījušās dažādos rituālos un minušas tos pašus akmeņus, ko tagad minam mēs. Katra vieta saistās ar kādu vēsturisku notikumu, un pēkšņi — raksim visu, celsim metro, jo, raugi, mēs gribam tādas pašas ērtības kā Maskavā?
<p style="text-align: right;">'''A. Bērziņa, V. Nesaule'''</p> <p style="text-align: center; ">***</p>  <br/><br/>Republikā taču ir daudz pietiekami kompetentu speciālistu, kas varētu novērtēt projekta plusus un mīnusus. Bet iedzīvotāji par to nekā nezina. Arī Daugavpils HES aizstāvji vairījās no projekta rādīšanas citiem. Nedrīkst aizmirst, ka lēmums par metro celtniecību pieņemts stagnācijas laikā, kad tautai neko neprasīja. Projekts esot atdots koriģēšanai. Ja par projekta pārstrādāšanu jāmaksā, tad — kas pieņēma esošo un kas maksās par pārstrādāšanu?
<p style="text-align: right;">Ar cieņu — tehnisko zinātņu kandidāts '''I. Bekmanis'''</p><p style="text-align: center;">***</p>
  <br/>Kā ceļu nozares speciālists piebildīšu par ceļu saimniecību Rīgā.
Nepārtraukti nākas saskarties ar materiālu un tehnikas trūkumu, nerunājot nemaz par to kvalitāti. Stāvoklis laika gaitā neuzlabojas, taču ceļi nolietojas aizvien ātrāk. Ceļinieki tiek rosināti strādāt divās maiņās. Viņi labprāt pieņemtu šo ieceri, taču to neļauj darīt resursu trūkums, jo pašlaik pat vienas maiņas ražīgam darbam trūkst šķembu, asfalta, ceļa veltņu, autotransporta un daudz kā cita. Manuprāt, Rīgā tuvākajos gadu desmitos pasažieru satiksmi var nodrošināt ar tradicionālajiem transportlīdzekļiem, ieguldot to attīstībā tikai daļu no metro būvē paredzētajiem līdzekļiem.
16 760
labojumi
© 2012 Barikadopēdijas fonds. Idejas un nosaukuma autors - Andrejs Cīrulis. Citēšanas gadījumos atsauce uz Barikadopēdiju ir obligāta.
Publicēto materiālu autortiesības pieder to autoriem.