16 760
labojumi
Izmaiņas
No Barikadopēdija
367735
,nav labojuma kopsavilkuma
{{Newspaper Article |Article in=Padomju Jaunatne |Published on=1988/04/13 |Issue number=70 |Page number=2 |Original title=Esmu atbildīgs... |Source file=paja1988n070_002_03 }} {{Written by|Pēteris Apinis}} {{About topic|Metro}}{{About topic|Migrācija}}{{About topic|Kafejnīca «Flora», diskusijas, 1988}}{{About domain|Vides aizsardzība}}{{About domain|Transports}}{{About domain|Pilsētsaimniecība}}{{About person|I. Ulmanis}}{{About place|Baltkrievija}}{{About event|E1988021600}} {{About year|1988}}Esmu atbildīgs par to, ka Rīgā uzcelta Zinātņu akadēmijas augstceltne, viesnīca «Latvija», nams «Rīgas modes», Agrorūpniecības komitejas ēka. Esmu atbildīgs par to, ka bezgala vienāda un noplicināta ir Rīgas jauno dzīvojamo namu kvartālu arhitektūra, taču pilsētai joprojām nav savu attīrīšanas iekārtu, nav Valsts bibliotēkas, nav piemērotas koncertzāles, nav Melngalvju nama. Šā gadsimta beigās būšu atbildīgs par to, ka Rīgā nebūs visa iepriekš minētā, Daugavā būs izzudusi visa dzīvība, TAČU MUMS BŪS SAVS METRO. Jau šajā gadsimtā izbūvēsim pazemi, kurā glābties no šajā pašā gadsimtā sagandētās dabas.
Rīgas «mīlestība» uz PSRS Satiksmes ceļu ministriju uzskatāmi redzama dzīvojamo vagonu kvartālos pie Šķirotavas. Vagoniņu iedzīvotāji saņem dzīvokļus, bet paši vagoniņi tukši nekad nestāv, to skaits palielinās. Dzelzceļniekiem ir lieli plāni, tiem nav ne laika, ne iespēju nodarboties ar Rīgas satiksmes problēmām, un dzelzceļnieki abām rokām ir par metropolitēnu. Vieglāk acīmredzot ir ar atklāto paņēmienu izrakt milzu kanālu līdz Bolderājai, ieguldīt tajā metro tuneli nekā uzlikt otras, paralēlas sliedes.