Ieiet

Partneri Komanda Par mums Kontakti Ziedojumi
 
janvāris februāris marts aprīlis maijs jūnijs jūlijs augusts septembris oktobris novembris decembris
Helsinki-86
VAK
LNNK
LTF
PSRS tautas deputāti
LR Augstākās Padomes deputāti

Izmaiņas

No Barikadopēdija

654516

Nav izmaiņu izmērā, 2018. gada 18. janvāris, plkst. 19.41
nav labojuma kopsavilkuma
{{Newspaper Article |Article in=Cīņa |Published on=1987/0112/22 |Issue number=293 |Page number=2 |Original title=«Cel mani pār' par Daugavu!» |Source file=cina1987n293_002_03 |Abstract=RĪGAS METRO: LASĪTĀJA VIEDOKLIS }} {{Written by|Ilmārs Īverts}} {{About topic|Metro}} {{About topic|Dzelzceļš}} {{About topic|Sabiedriskais transports }} {{About domain|Pilsētsaimniecība}} {{About domain|Transports}} {{About person|Artūrs Kodoliņš}} {{About year|1988}} 
Esam sākuši diskutēt — vai Rīgai vajadzīgs metropolitēns. Un, ja vajadzīgs, tad kurp virzīt pirmo līniju. Domāju, ka metro mums ir nepieciešams. Rīgu kājām vairs neizstaigāsi, arī kariešu laiks sen garām. Bet lielai automobilizācijai iespējas mazas — ielas ir šauras, mašīnām trūkst stāvvietu. Turklāt pilsētas saimniekus, liekas, personisko automobiļu strauji augošais daudzums baida, tāpēc spēj vien ievērot liegumzīmes: «Tikai valsts mašīnām». Šāda uzraksta transportdialektika vairāk noliedz, nekā atļauj. Jājautā: vai ierēdnis dienesta automobilī ir svarīgāka un aizņemtāka persona nekā pilsonis savā mašīnā?
16 760
labojumi
© 2012 Barikadopēdijas fonds. Idejas un nosaukuma autors - Andrejs Cīrulis. Citēšanas gadījumos atsauce uz Barikadopēdiju ir obligāta.
Publicēto materiālu autortiesības pieder to autoriem.