Ieiet

Partneri Komanda Par mums Kontakti Ziedojumi
 
janvāris februāris marts aprīlis maijs jūnijs jūlijs augusts septembris oktobris novembris decembris
Helsinki-86
VAK
LNNK
LTF
PSRS tautas deputāti
LR Augstākās Padomes deputāti

Izmaiņas

No Barikadopēdija

201379

Pievienoti 29 baiti, 2012. gada 15. maijs, plkst. 21.53
nav labojuma kopsavilkuma
{{Newspaper Article |Article in=Padomju Jaunatne |Published on=1988/04/13 |Issue number=70 |Page number=2 |Original title=Rīga ir arī mana pilsēta |Source file=paja1988n070_002_04 }} {{Written by|Ivars Vīks}} {{About topic|Metro}} {{About domain|Pilsētsaimniecība}} {{About domain|Transports}} {{About domain|Vides aizsardzība}} {{About event|E1988021600}}{{About year|1988}}Kādas darbdienas rītā izgāju no mājām agrāk, lai pusstundu pastāvētu sabiedriskā transporta pieturā, kas atrodas iepretim VEF. Laikā no pulksten 7.30 līdz 8 caurmērā ik minūti pilsētas virzienā dodas divi transporta vagoni, ieskaitot arī piepilsētas autobusus. Vispilnākie ir tie satiksmes līdzekļi, kuri uz galveno maģistrāli — Ļeņina ielu — ved pasažierus no pilsētas nomalēm. Pustukši izbrauc 2. līnijas tramvaji, jo to galapunkts ir pavisam tuvu.
Ar mazu uzviju rēķinot, ka ikvienā vagonā brauc 100 cilvēki, konstatējam, ka pašā slodzes maksimumā ik minūti centra virzienā aizbrauca 200 cilvēki vai maksimumstundā — 12 tūkstoši. No centra braucošajos satiksmes līdzekļos pasažieru ir daudz mazāk. Aptuveni varam rēķināt, ka maksimumstundā pāri gaisa tiltam tiek pārvadāti (abos virzienos) 15 tūkstoši pasažieru. Padomāsim: ja paralēli pašreizējam transportam darbotos vēl arī metro, cik cilvēku to izmantotu? Katrs desmitais, divdesmitais, simtais?
16 760
labojumi
© 2012 Barikadopēdijas fonds. Idejas un nosaukuma autors - Andrejs Cīrulis. Citēšanas gadījumos atsauce uz Barikadopēdiju ir obligāta.
Publicēto materiālu autortiesības pieder to autoriem.