16 760
labojumi
Izmaiņas
No Barikadopēdija
191431
,nav labojuma kopsavilkuma
{{Newspaper Article|Article in=Laiks|Published on=1988/04/13|Issue number=30|Page number=4|Original title=Strīdi ap Rīgas metro būvi|Source file=xlak1988n030_004_03|Abstract=Iedzīvotāji un arī speciālisti par un pret}} {{Written by|Pēteris Bauzis}} {{About topic|Metro}} {{About topic|Sabiedriskais transports}} {{About topic|Dzelzceļš}} {{About topic|Migrācija}} {{About topic|Dzīvokļu problēmas}} {{About domain|Pilsētsaimniecība}} {{About domain|Transports}} {{About person|Valērijs Kadirkovs}} {{About person|Ija Niedola}} {{About person|Gunārs Melbergs}} {{About person|Vladimirs Skrabe}} {{About media|«Rīgas Balss», laikraksts}} {{About year|1988}}
Rīgas pazemja jeb metro celšanas, pareizāk, izveidošanas plāni nav jauni. Jau pērn Rīgas laikraksti rakstīja par daļēju Rīgas satiksmes novadīšanu pazemē. Izstrādātais projekts parādījās jau 1986. gadā, un noteikts bija pat tuneļu rakšanas sākuma laiks — 1987. gads. Šajā projektā pazemja jeb metro sliežu garums bija paredzēts deviņi kilometri, no Āgenskalna līdz Vefam, patiesībā līdz Biķerniekiem.
Ja tagad Rīgā izraisījušies strīdi par metro, Rīgas avīzes to reizēm dēvē par metropolitēnu, tikai saīsināti par metro, tad vecais projekts atmests. Avīzes, piemēram, "Rīgas Balss" raksta par pavisam jaunu projektu, par ko strīdas gan tauta, gan braucēji, gan speciālisti.