Ieiet

Partneri Komanda Par mums Kontakti Ziedojumi
 
janvāris februāris marts aprīlis maijs jūnijs jūlijs augusts septembris oktobris novembris decembris
Helsinki-86
VAK
LNNK
LTF
PSRS tautas deputāti
LR Augstākās Padomes deputāti

Izmaiņas

No Barikadopēdija

165861

Pievienoti 79 baiti, 2012. gada 9. decembris, plkst. 20.52
Set original images
{{Newspaper Article |Article in=Rīgas Balss |Published on=1990/01/26 |Issue number=19 |Page number=2 |Original title=No bezcerīguma - uz cerībām |In section=Pilsētas transports: problēmas un perspektīvas |Source file=riba1990n019_002_01 |Abstract=Pilsētas transports: problēmas un perspektīvas }} {{Source image|articles/165/861/165861.jpg}}{{Written by|Jevgeņijs Korņevs}} {{About topic|Tirgus ekonomika}}{{About domain|Pilsētsaimniecība}} {{About domain|Transports}} {{About organization|Rīgas pilsētas izpildkomiteja}} {{About year|1990}}Desmitiem gadu Rīga strauji auga, dzīvojamie masīvi tika būvēti bez atpūtas centriem. Tādējādi transports, īpaši no rītiem un vakaros, ir ārkārtīgi pārslogots. Pasažieri izsaka arvien vairāk un vairāk pretenziju. No otras puses, autotransporta uzņēmumos pasliktinājušies darba apstākļi, cilvēki bieži slimo. Arī ielu tehniskais stāvoklis traucē transporta ritmisko darbu. Kopumā runājot, automobilistiem īpaši nav ar ko lepoties.
Bet vai visa vaina meklējama tikai autosaimniecībās? Aplūkosim Latvijas lielāko pasažieru transporta uzņēmumu — Rīgas autobusu apvienību.
© 2012 Barikadopēdijas fonds. Idejas un nosaukuma autors - Andrejs Cīrulis. Citēšanas gadījumos atsauce uz Barikadopēdiju ir obligāta.
Publicēto materiālu autortiesības pieder to autoriem.