Atšķirības starp "510214" versijām

No Barikadopēdija
1. rindiņa: 1. rindiņa:
{{Newspaper Article |Article in=Brīvā Latvija: Apvienotā “Londonas Avīze” un “Latvija” |Published on=1988/09/12 |Issue number=94 |Page number=3 |Original title=Dīvaina preses brīvība }} {{Written by|Pasaules Brīvo latviešu apvienība (PBLA)}} {{About person|Juris Rubenis}} {{About person|Ēriks Mesters}} {{About person|Edgars Kokars-Trops}} {{About person|Modris Plāte}} {{About person|Armands Akmentiņš}} {{About organization|Pasaules Brīvo latviešu apvienība (PBLA)}} {{About organization|«Atdzimšana un atjaunošanās», atmodas grupa}} {{About organization|PSRS Ministru Padomes reliģijas lietu pilnvarotais Latvijas PSR}} {{About media|«Cīņa», laikraksts}} {{About media|«Padomju Jaunatne», laikraksts}} {{About media|«Советская Латвия» («Sovetskaja Latvija»), laikraksts}} {{About media|«Советская молодежь» («Sovetskaja molodež»), laikraksts}} {{About event|E1988082700}} {{About year|1988}} (PBLA IB) 27. aug. Padomju Jaunatnē bija ievietots māc. Jura Rubeņa raksts par baznīcas un sabiedrības jautājumiem. Pēc tā četras avīzes (Cīņa, Sovjetskaja Latvija, Pad. Jaunatne un Sovjetskaja Molodjož) saņēmušas cirkulāru no LPSR Reliģijas lietu pilnvarotā Kokara-Tropa, kurā norādīts, ka esot gan labi, ja garīdzniekiem dota iespēja presē izteikt savu viedokli, bet slikti esot, ja parādās tādi vārdi kā Juris Rubenis, Modris Plāte, Armands Akmentiņš, jo tie pārstāvot "šķeltniecisku grupējumu" Atdzimšana un Atjaunošanās, kas nostājoties pret archibīskapu Mesteru. Esot vēlams, lai šīs avīzes šo garīdznieku vārdus vispār vairs nepiemin. Māc. J. Rubenis uzsver, ka šis ir ārkārtīgi savdabīgs piemērs tam, kā varas iestādes ar apkārtraksta palīdzību cenšas ietekmēt laikrakstus. </span>
+
{{Newspaper Article |Article in=Brīvā Latvija: Apvienotā “Londonas Avīze” un “Latvija” |Published on=1988/09/12 |Issue number=94 |Page number=3 |Original title=Dīvaina preses brīvība }} {{Written by|Pasaules Brīvo latviešu apvienība (PBLA)}} {{About person|Juris Rubenis}} {{About person|Ēriks Mesters}} {{About person|Edgars Kokars-Trops}} {{About person|Modris Plāte}} {{About person|Armands Akmentiņš}} {{About organization|Pasaules Brīvo latviešu apvienība (PBLA)}} {{About organization|«Atdzimšana un atjaunošanās», atmodas grupa}} {{About organization|PSRS Ministru Padomes reliģijas lietu pilnvarotais Latvijas PSR}} {{About media|«Cīņa», laikraksts}} {{About media|«Padomju Jaunatne», laikraksts}} {{About media|«Советская Латвия» («Sovetskaja Latvija»), laikraksts}} {{About media|«Советская молодежь» («Sovetskaja molodež»), laikraksts}} {{About event|E1988082700}} {{About year|1988}} 
 +
 
 +
(PBLA IB) 27. aug. ''Padomju Jaunatnē'' bija ievietots māc. Jura Rubeņa raksts par baznīcas un sabiedrības jautājumiem. Pēc tā četras avīzes (''Cīņa, Sovjetskaja Latvija, Pad. Jaunatne ''un ''Sovjetskaja Molodjož'') saņēmušas cirkulāru no LPSR Reliģijas lietu pilnvarotā Kokara-Tropa, kurā norādīts, ka esot gan labi, ja garīdzniekiem dota iespēja presē izteikt savu viedokli, bet slikti esot, ja parādās tādi vārdi kā Juris Rubenis, Modris Plāte, Armands Akmentiņš, jo tie pārstāvot "šķeltniecisku grupējumu" Atdzimšana un Atjaunošanās, kas nostājoties pret archibīskapu Mesteru. Esot vēlams, lai šīs avīzes šo garīdznieku vārdus vispār vairs nepiemin. Māc. J. Rubenis uzsver, ka šis ir ārkārtīgi savdabīgs piemērs tam, kā varas iestādes ar apkārtraksta palīdzību cenšas ietekmēt laikrakstus. </span>

Versija, kas saglabāta 2017. gada 20. aprīlis, plkst. 11.30

[[BL-LA19880912|]]

 

(PBLA IB) 27. aug. Padomju Jaunatnē bija ievietots māc. Jura Rubeņa raksts par baznīcas un sabiedrības jautājumiem. Pēc tā četras avīzes (Cīņa, Sovjetskaja Latvija, Pad. Jaunatne un Sovjetskaja Molodjož) saņēmušas cirkulāru no LPSR Reliģijas lietu pilnvarotā Kokara-Tropa, kurā norādīts, ka esot gan labi, ja garīdzniekiem dota iespēja presē izteikt savu viedokli, bet slikti esot, ja parādās tādi vārdi kā Juris Rubenis, Modris Plāte, Armands Akmentiņš, jo tie pārstāvot "šķeltniecisku grupējumu" Atdzimšana un Atjaunošanās, kas nostājoties pret archibīskapu Mesteru. Esot vēlams, lai šīs avīzes šo garīdznieku vārdus vispār vairs nepiemin. Māc. J. Rubenis uzsver, ka šis ir ārkārtīgi savdabīgs piemērs tam, kā varas iestādes ar apkārtraksta palīdzību cenšas ietekmēt laikrakstus. </span>